Saturday 4 July 2015

Download Drama Korea Go Go Ikmen 5

Profile

Movie: GOGO Ikemen 5
Romaji: GOGO♂Ikemen 5
Japanese: GOGO♂イケメン5
Director: Sakurako Fukuyama
Writer: Ibuki Sakura (novel), Sakurako Fukuyama
Producer:
Cinematographer:
Release Date: July 6, 2013
Runtime: 110 min.
Language: Japanese
Country: Japan

Plot
Five pretty boys are constantly surrounded by female high school students. The guys get tired of girls who only care about their appearance, so they give up on finding real love. The guys then meet Kanna, who is pure and natural. Since that moment, they all fall in love with Kanna.
Notes
Based on the light novel series "GOGO Ikemen 5" by Ibuki Sakura (first published June 22, 2012 by Shueisha Inc.).
The six male leads are members of Korean idol band "Boyfriend".

Cast
   
Young Min as Akiya / Yoon Ji-Hoo
Min Woo as Shion / Han Shi-Won
Dong Hyun as Kanade / Kan Gon
Jung Min as Kakuto / Kim Joon-Young
Hyun Seong as Maya / Lee Shin
Kwang Min as Kyouya / Yoon Shi-Hoo
Maari as Kanna Ukima
Shintaro Akutsu as Yuuto Yoshioka
Sara Takatsuki as Rima Sakoda
Eisuke Sasai as Board President Ginga Ayane
Naoto Seshimo as Teacher Andre
Hirokazu Tategata as Teacher Ferzen
Yuki Nakae as Teacher Oscar

Download Link :
 
Sumber: http://synis2b.blogspot.com/2013/10/download-gogo-ikemen-5.html
 
jika link rusak disini gantinya:
Streaming Link
Download Link
Sumber : https://boyfriendindonesia.wordpress.com/2014/01/30/videoeng-sub-boyfriend-gogo-ikemen-5/
 

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home